معایب تقویت موتور ماشین

تیونینگ خودرو و یا این که تقویت امداد خودرو مشهد  موتور خودرو یک فعالیت ماهر است که از ده سال 60 میلادی بر رمز لهجه ها به‌زمین‌خورد و آن را تحت عنوان یک رشته غیر وابسته شناختند. تغییرات در‌حد خودرو و ارتقاء آن بود که به دست اشخاص حرفه‌ای ایفا میشد. در واقع او‌لین مناطق در تیونینگ خودرو، بخش های فنی و مخصوصا موتور خودرو بود.

قطعات جدیدی به دست اشخاص کارشناس ساخته میشد که، دارنده توان بیشتری از اثاثیه و قطعات فابریک خودرو بودند. با به کارگیری از این قطعات، اقتدار فنی و موتور خودرو بیشتر گردیده و به سطح دلخواه دارندگان خودرو می رسید.

هر خودرویی استانداردهایی معلوم دارااست. هنگامی خودرو از این استانداردها بیرون گردد، میتواند مشکلاتی را ساخت و ساز نماید. در حالتی که برای تقویت موتور خودرو از اشخاص پیش کسوت و ماهر به کار گیری نشود، مسلما خطاها متعددی ساخت‌و‌ساز می گردد. در واقع مهمترین آیتم از معایب تقویت موتور ماشین این میباشد که به دست اشخاص تازه کار جاری ساختن شود و یا این که از قطعات بی چگونگی و نامرغوب مصرف شود. شخصی که فعالیت تیونینگ موتور را جاری ساختن می‌دهد می بایست، دارنده تجربیات کافی در‌این دستور باشد.

ایمنی در تقویت موتور خودرو

از موردها مهمی که بوسیله کارشناسان و متخصصان درباره معایب تقویت موتور ماشین مشاجره گردیده است این میباشد که ایا با جایگذاری قطعات و قسمت های تازه در خودرو برا تقویت موتور، ایمنی خودرو و سرنشینان محافظت میگردد یا این که تنها دعوا فنی و تقویت آن مطرح میباشد و پرداخته می گردد.

ولی با توسعه و گسترش در فعالیت تیونینگ به نمای فرنگی و بدنه ان هم پرداخته گردیده و در عین ارتقاء فنی و سرعت و اقتدار، ظواهر و بدنه هم تغییراتی کرد.


برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 21 ]

[ پنجشنبه 4 آبان 1402 ] 9:46 ] [ ف ا ]

[ ]

برای تنظیم حساسیت سیستم هشدار ماشین، سنسور شوک را تنظیم کنید

یکی‌از دیگر از مواقعی که قادر است سبب امداد خودرو مشهد آلرژی بالای دزدگیر ماشین و آلارم‌های بی‌موقع آن باشد، مرتبط با پیکربندی سنسور ضربه یا این که سنسور شوک میباشد. هرچند که بایستی بدانید، آلرژی بیشتراز حد دزدگیر، فقط به ‌خیال و خاطر برهم میل کردن پیکربندی سنسورها وجود ندارد و ممکن میباشد دلایل دیگری هم داشته باشد. در‌هر‌شکل یک راه و روش اثرگذار برای تهیه و تنظیم آلرژی دزدگیر ماشین، تهیه و تنظیم سنسورهای آن میباشد.

آغاز سنسور ضربه را پیدا فرمایید. سنسور ضربه یا این که شوک، یک باکس خرد به رنگ سپید یا این که سیاه میباشد که در پایین داشبورد و در سمت راننده جای دارد. هم اکنون که سنسور شوک را پیدا کردید، طبق فرآیند نقل شده پیکربندی آن را اعمال دهید. پیچ تهیه جانور را پیدا فرمائید و بعداز پیدا‌کردن آن با یاری یک پیچ‌گوشتی یا این که در شکل قابلیت و امکان با انگشت، این پیچ را بچرخانید. از چرخاندن پیچ تهیه و تنظیم در جهت پادساعت‌گرد، برای کاهش آلرژی سنسور و از چرخاندن پیچ تهیه و تنظیم در جهت ساعت‌گرد، برای ارتقاء آلرژی به کارگیری فرمائید. به‌این طرز تهیه آلرژی دزدگیر ماشین را دست‌کاری نمایید.


برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 30 مهر 1402 ] 13:45 ] [ ف ا ]

[ ]

جنس فلز زنجیر تایم از چیست؟

معمولاً در هنگامی که زنجیر تایم را می سازند امداد خودرو مشهد  از فولاد یا این که استیل مشقت بار به کار گیری می‌نمایند که می توانند مقاومت بالایی را برای آنها در قبال زخم دیدن به وجود بیاورد.

درصورتی که که روانکاری صدق اعمال نشود این قطعه به گذر زمان مجال در گیر خوردگی و زنگ زدگی می شود و همین زمینه می تواند زخم دور از شوخی را به قطعات خودرو وارد نماید و سبب جراحت دیدن خودرو بشود.

شایسته ترین مجال بده بستان زنجیر تایم

یکی شغل های به موقع و مهمی که شما می بایست ایفا دهید این میباشد که به موقع زنجیره آن را بده بستان نمائید و بتوانید از جراحت دیدن و ضرر و زیان‌های بیشتر در خودروی خودتان دوری فرمایید و برای خویش آن را به وجود نیاورید.

معمولاً مجال بده بستان این قطعه در خودروها متناسب با نوع تایم آن ها گوناگون است و این قضیه داخل دفترچه راهنما وجود دارااست.

در صورتی‌که بخواهیم یک گزینه ساده را برای شما توضیح دهیم؛ عالی میباشد بعداز طی کردن ۴۰ هزار تا ۱۶۰ کیلومتر زنجیر تایم خودتان را بده بستان نمائید و از یک زنجیره مدد بهتری استعمال فرمائید.


برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ شنبه 29 مهر 1402 ] 13:35 ] [ ف ا ]

[ ]

چرا پژو واشر می زند؟

از مطرح ترین دلایل واشر زدن پژو می‌اقتدار امداد خودرو مشهد  به تحت بودن چگونگی قطعات و مونتاژ ضعیف در مثال های سبک بالا اشاره نمود. و بعد هم در‌حالتی که محافظت به طور ضعیف و غیر اصولی شکل بگیرد ، این محافظت ضعیف و غیر اصولی قادر است از دلایل واشر زدن پژو باشد.

 اما دلایل ما برای اینکه میگوییم وسیع ترین ادله سوختن واشر سرسیلندر در پژو ، زیر بودن سطح چگونگی قطعات و مونتاژ ضعیف مثال ها میباشد همینطور حفظ ضعیف و غیر اصولی از خودرو و اسباب و اثاث آن این میباشد که ما در سال‌های ۸۵ تا ۹۰ به موتور خودروهای متعددی برخوردیم که بعد از تعمیر شدن بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر حتی‌د‌ر استانی مانند استان خوزستان شغل کردند و هیچ واشری هم سوزانده نشد. پس توجه در چگونگی قطعات و اعتنا در مونتاژ از مهم‌ترین دلایل در‌این مسئله می‌باشد.

 در واقع چگونگی قطعات و اعتنا در مونتاژ آنان یک کدام از مطرح ترین دست اندرکاران در این باره می‌باشد. موتور xuYjp4 که بر روی پژو پارس elx و زانتیا ۱۸۰۰ و سمند سریر نظم میشد از حیث مشاجره واشر و ساختار بلوک موتور بسیار مشابه به موتور xuyjp حذف که بر روی سمند و ۴۰۵معمولی نصب می‌گردد و این موتور فقط به جهت چگونگی قطعات و اعتنا در مونتاژ بالا به هیچ وجهی نقص‌ شایع واشر زدن را ندارد .

در شرایطی که به موتور پژو پارس elx کهن یا این که موتور زانتیا ۱۸۰۰ اعتنا کرده باشید توانسته اید که چگونگی بالای قطعات را ببینید که تفاوت دربین آن ها از دید چگونگی بسیار زیاد میباشد.

برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ چهارشنبه 26 مهر 1402 ] 11:12 ] [ ف ا ]

[ ]

کیسه هوا خودرو چگونه کار می کند؟

درحال حاضر که با دلایل به کار گیری امداد خودرو مشهد  از کیسه های هوا آشنا شدید، عالی میباشد درباره ی طریق کارکرد آن نیز با خبر گردید. فرایند همت کیسه هوا خودرو دربرگیرنده موردها ذیل می‌باشند:

وقتی که یک ماشین به چیزی عکس العمل می نماید ، خیلی سریع استارت به کاهش سرعت خواهد کرد.

عجله سنج (تراشه الکترونیکی که عجله یا این که نیرو را اندازه گیری می نماید) تغییر و تحول سرعت را تشخیص میدهد.

درصورتی که عجله منفی به اندازه کافی زیاد باشد، عجله سنج مدار کیسه هوا را فعال می نماید.

مدار کیسه هوا جریان الکتریکی را از روش یک عنصر گرمایش (یه خرده مشابه به یکی‌از سیم های درون توستر) عبور میدهد.

عنصر گرمایش یک ماده منفجره شیمیایی را مشتعل می نماید. کیسه های هوا کهن خیس از سدیم آزید تحت عنوان مواد منفجره استعمال می کردند.

با سوختن مواد منفجره ، مقدار متعددی گاز بی ضرر و زیان (معمولاً ازت یا این که آرگون) ساخت می‌گردد که کیسه مو جود را لبریز می کنند.

بعد از لبریز شدن کیسه، شیلد مو جود در روی امر یا این که داشبرد کنار رفته و کیسه لبریز گردیده خارج خواهد آمد.

فیض گیری: در صورتی‌که به تن درستی خویش عنایت می دهید، از کیسه هوا به کارگیری فرمائید

کیسه های هوا میتوانند در حین تصادف، تضمینگر تندستی شما باشد. کیسه هوا خودرو با فعل و انفعال های شیمیایی از گاز لبریز گردیده و براین اساس با کاهش شدت ضربه، زخم های احتمالی در طول تصادف را کاهش میدهد.

بدین ترتیب می اقتدار بیان کرد که‌این سیستم تکمیل کننده با همیاری کمربند ایمنی جان شمارا در حین تصادفات نجات میدهد.


برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 8 ]

[ سه شنبه 25 مهر 1402 ] 11:52 ] [ ف ا ]

[ ]

اهمیت نکات صافکاری بدون رنگ

مشتریان بایستی به عنایت نکات صافکاری امداد خودرو مشهد فارغ از رنگ به طور کامل مطلع باشند و خودروی خویش را به تعمیرگاه هایی ببرند که در آن صافکاران ماهر درگیر به ارائه سرویس ها می باشند. نکات صافکاری فارغ از رنگ شغل هر کسی وجود ندارد و بایستی به وسیله اشخاص کارشناس دراین مورد صورت بپذیرد. با استعمال از نکات صافکاری فارغ از رنگ و یا این که پی دی آر میتوانید از افت ارزش خودروی خویش پرهیز نمایید. به این ترتیب به شما سفارش می‌کنیم مرکزی را تعیین نمایید که شایسته ترین و کامل ترین سرویس ها را به شما ارائه دهد. 

نکات صافکاری سوای رنگ کاری میباشد که تشخیص آن از عهده اشخاص صافکار مجرب بر میاید درصورتی که صافکار حرفه‌ای تشخیص دهد که نوع جراحت دیدگی به حدی میباشد که با نکات صافکاری سوای رنگ قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد، سخن او‌را بایستی به عهده گرفت. نکات صافکاری فارغ از رنگ به جهت از دید اعتنا و سرعت به مهارت بالایی نیاز داراست و این فرمان صرفا بوسیله صافکار ماهر قابلیت پذیر میباشد. امروزه با وارد شدن تخصص صافکاری فارغ از رنگ شما می‌توانید سوای اینکه هزینه ای اضافه داشته باشید ماشین خویش را تعمیر نمائید.

این نوع صافکاری روشی تماما تکنیکی میباشد و این طور وجود ندارد که صافکاران سابق بتوانند سوای طی کرد عصر تخصصی آن به اجرا آن بپردازند اما تجارب صافکاران تجربی با گذراندن یادگرفتن های موردنیاز و دستیابی مهارت در قضیه نکات صافکاری فارغ از رنگ صد در صد میتواند به صافکاری کامل باعث خواهد شد. تجربیات دراین باره سخن اولیه ر میزند به این ترتیب در تعیین صافکار خودروی خویش اعتنا بیشتری نمایید.


برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ دوشنبه 24 مهر 1402 ] 11:15 ] [ ف ا ]

[ ]

تیوتر ماشین و نحوه عملکرد، انواع و کاربردهای آن

گوش دادن به موسیقی یکی عشق مندی های آدم ها امداد خودرو مشهد  به خصوص بین جوان ها میباشد. این عشق از والا ترین دلایل بسط صنعت موسیقی در قسمت های گوناگون میباشد که بخشی از فیض آن را قادر خواهیم بود در امکانات امروزی موسیقی مانند سیستم های صوتی ماهر که قابلیت و امکان پخش صداها با خرد ترین جزئیات را دارا‌هستند، ببینیم. یکی‌از این سیستم های توسعه یافته تیوتر میباشد که می‌تواند صداهای ریز را با تمرکز بالایی پخش نماید.

تیوتر یک کدام از اشکال بلندگوها به‌حساب می‌آید که در بعضی از پارامترها با دیگر بلندگوها گوناگون میباشد. برای شناخت با این تفاوت ها ما یحتاج میباشد تا صدا را به سه تیم صدای بم، صدای میانی و صدای پایین تقسیم کنیم. در بلندگوهای سابق هر سه نصیب صدا توسط یک بلندگو پخش می‌گردد که همین زمینه دلیلی بر چگونگی تحت صدای خروجی میباشد.

اما نباید انتظار داشته باشیم تا یک اسپیکر بی آلایش و غیرحرفه ای همگی فرکانس ها را به صورت تفکیک گردیده پخش نماید. از همین جهت بود که سیستم های صوتی تخصصی پا به میدان گذاشتند تا بتوان بخش های گوناگون صدا را با فرکانس های متعدد با جزئیات بهتری شنید.

سیستم های صوتی توسعه یافته اکثر اوقات در اتومبیل ها به چشم می خورد که دستگاهی به نام ساب ووفر وظیفه اجرای صدای بم با فرکانسی در بین 20 تا 200  هرتز را دارااست. مید مشقت ها و بلندگوهای بیضی برای اجرای صداهای میانی با فرکانس در میان 300 تا 2000 هرتز آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. اجرای صداهای ریز که فرکانسی فی مابین 3000 تا 20000 هرتز را دارا هستند، تیوتر و سوپر تیوترها به عهده میگیرند. با تک تک توضیحاتی که در ابتدا گفته شد متوجه شدیم که تیوتر چیست. در واقع تیوتر نوعی بلندگو میباشد که به ما قابلیت شنیدن صداهای پایین یا این که به عبارتی صداهای با فرکانس بالا را با جزئیات دقیقتر و بیشتری می‌دهد.


برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ يکشنبه 23 مهر 1402 ] 11:08 ] [ ف ا ]

[ ]

ناک زدن موتور: پیشگیری قبل از خسارت!

 چگونگی سوخت

اولی ادله چگونگی تحت سوخت میباشد. همانگونه که می‌دانید چگونگی امداد خودرو مشهد  سوخت در مملکت ما بسیار زیر میباشد و مهم‌ترین عامل ناک زدن خودرو ها در کشور ایران اکتان تحت سوخت میباشد. اکتان در معنای مقاومت سوخت در قبال خودسوزی میباشد. این نقص‌ تا حدودی با به کار گیری از بنزین سوپر برطرف میگردد.

 ساخت‌و‌ساز کربن باطن محیط احتراق و روی پیستون

وقتی که موتور خودرو را گشوده نموده اید، لایه سیاه رنگی که باطن محیط احتراق و روی پیستون را گرفته میباشد مشاهده نموده اید. این لایه به دو عامل میتواند سبب ساز تولید ناک گردد.

 عامل اولیه اینکه یک وسعت از محیط احتراق را اشغال می نماید و نسبت تراکم را بالا میبرد و منجر ساخت‌و‌ساز ناک می گردد. ادله دوم این میباشد که هنگامی که‌این لایه در معرض دمای بالا قرار میگیرد برخی نقاط آن به صورت گداخته در آمده و سرخ رنگ می شود. این نقاط سبب ساخت و ساز احتراق پیش رس و ناک می‌شوند.

 شمع های غیر استاندارد

آیتم آینده استعمال از شمع های غیر استاندارد و هیت سختی نادرست شمع میباشد. شمع ها دوران های حرارتی متفاوتی دارا‌هستند. مسلما از شمعی به کارگیری نمایید که به واسطه‌ ی شرکت های تولیدکننده سفارش شد‌ه‌است و پیش از بستن شمع دهانه شمع را تهیه نمایید.

 سوخت رقیق

برهان آتی سوخت رقیق میباشد. نسبت سوخت به هوای رقیق سبب بالا رفتن دما در محیط احتراق میشود. بالا رفتن دما در محیط احتراق منجر تولید ناک می گردد.

 اینک  شاید این پندار را نمایید که نسبت سوخت به هوا را بی نیاز کنیم، که‌این به خودی خویش می‌تواند ایرادات دیگری به وجود بیاورد. بی نیاز شدن سوخت سبب احتراق ناقص می‌شود و باطن محیط احتراق کربن یا این که اصطلاحاً دوده می‌بندد.

 

برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ سه شنبه 18 مهر 1402 ] 13:38 ] [ ف ا ]

[ ]

رولبرینگ مخروطی چیست ؟

رولبرینگ مخروطی مشتمل بر نصیب هایی از امداد خودرو مشهد  یک مخروط به عنوان یک عنصر حمل بار می‌باشد. این غلتک ها بین دو مسیر غلتش قرار می گیرند که همچنین نصیب هایی از یک مخروط توخالی می‌باشند. در شرایطی‌که مسیرهای غلتش و محورهای غلتک ها گسترش می یافتند ، همگی آنها در یک نقطه مشترک به هم می رسیدند. رولبرینگ های مخروطی برای تحمل بارهای محوری بالاتر علاوه بر بارهای شعاعی طراحی شده اند. هرچه نیم زاویه این مخروط معمولی بزرگتر باشد ، بار محوری بیشتری می تواند تحمل کند. بنابراین آن‌ها به عنوان بیرینگ های کف گرد و همچنین بیرینگ های بار شعاعی شغل می کنند.

رولبرینگ مخروطی. این بیرینگ ها می توانند بارهای شعاعی و رانش را تحمل کنند. آنها فقط می توانند بارهای محوری یک طرفه را تحمل کنند ، به این ترتیب یک بیرینگ دوم معکوس جانبی برای متقابل موردنیاز می باشد. رولبرینگ های مخروطی در اندازه های اینچ و متریک جانور میباشند. رولبرینگ ها در طیف عظیم ای از کاربردها ، از تجهیزات و ماشین آلات سنگین گرفته تا تولید برق ، ساخت و هوافضا استفاده می شوند.رولبرینگ های مخروطی صورت در سه مثال یک ردیفه ، دو ردیفه و چهار ردیفه پیاده سازی گردیده اند و از لحاظ اندازه دارنده متریک و اینچی هستند. نوع یک ردیفه آن تنها توان تحمل بارهای محوری را از یک جهت داشته و همان طور که گفته شد اندازه آن به طور اینچی و متریک می باشد. به کار گیری از سبک مخروطی صورت نسبت به بقیه مثال های جانور چندین مزایا داراست. برای مثال روانکاری آن بی آلایش بوده ، از اعتنا بالایی در هدایت محوری شفت برخوردار‌است و همینطور تحمل بالایی در مقابل بارهای محوری و شعاعی دارااست.


برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 17 مهر 1402 ] 11:51 ] [ ف ا ]

[ ]

پمپ بنزین خودرو چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم به فساد پمپ بنزین خودرو امداد خودرو مشهد نگاهی داشته باشیم عالی میباشد خویش این قطعه را بشناسیم و بدانیم چه‌کاری را ایفا می دهد. پمپ بنزین قطعه‌ای میباشد که در اکثری از پیشرانه‌های داخل‌سوز بنزینی و دیزلی بکار می‌رود. قطعه موردبحث سوخت را از باک به دستگاهی که وظیفه ادغام ترکیب سوخت و هوا را دارااست می رساند. اینگونه دستگاه یا این که قطعه‌ای در خودروهای کاربراتوری به عبارتی کاربراتور و در خودروهای انژکتوری هم انژکتور سوخت خواهد بود.
پیشرانه‌های کاربراتوری معمولاً از پمپ‌های مکانیکی معدود‌فشار نصب گردیده در پیشرانه به کار گیری می‌نمایند درحالی‌که پیشرانه‌های انژکتوری یا این که از پمپ‌های بنزین برقی نصب گردیده در درون باک (برای سیستم‌های تزریق منیفولد معدود‌فشار) یا این که پمپ‌های مکانیکی پرفشار نصب گردیده در پیشرانه (برای سیستم‌های تزریق بدون واسطه پرفشار) استعمال می‌نمایند. همینطور می بایست ذکر کرد بعضا پیشرانه‌ها به هیچ عنوانً فاقد پمپ بنزین می باشند. در بعضی پیشرانه‌های کاربراتوری با تأمین سوخت معدود‌فشار می‌اقتدار از روش سیستم تغذیه گرانشی به جابجایی سوخت دست یافت و معمولی‌ترین منش نصب باک در ارتفاعی فراتر از کاربراتور خواهد بود. این نحوه معمولاً در موتورسیکلت‌های کاربراتوری بکار می‌رود یعنی جایی که باک صحیح بالای پیشرانه جای دارد.

برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 16 مهر 1402 ] 14:26 ] [ ف ا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]