موتور دیزلی یا این که گازوییلی

این سبک از موتور ها با امداد گازوئیل سوخت امداد خودرو مشهد  رسانی می‌شوند و به جزء موتور های احتراق داخلی محسوب نمی‌شود چون نیاز به جرقه ندارد پس به مکان جرقه به هوای زیاد احتیاح دارا‌هستند. این سبک از موتور ها زیاد مطلوب خودرو های سواری وجود ندارد به دور موتور پاره ای دارااست و به غیر از آن راز و صدای بسیار متعددی برای موتور به وجود میاورند که‌این جنجال ها زیاد دیدنی نیستند.

این سبک ها برای این که کارکنند یک صندق ماشین یک سیستم شارژ دارااست که از این طرز می اقتدار گازوئیل را وارد خودرو کرد. موتور های دیزلی هم مزایا دارااست و هم معایب که از مزایا آن می شود به کمتر کردن واحد سنجش آودگی هوا نسبت به موتور های بنزینی، سوخت گازوئیل هزینه کمتری نسبت به سوخت بنزینی داراست، نگه داری از این موتور ها شل خیس، تعمیرات کمتری نسبت به بقیه موتور ها داراست و… اشاره نمود.

توجه داشته باشید که‌این موتور ها بیشتر برای خودرو هایی که فاصله متعددی را طی می نمایند مثل خودرو های باربری و یا این که مسافری مطلوب خیس میباشد که‌این رانندگان هزنیه کمتری هم میتوانند بابت خرید گاز بپردازند البته برای خودرو های سواری، موتور های گازوئیلی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

معرفی موتور دیزل یا این که گازوییلی

موتور گازسوز

موتور های گازسوز به موتور هایی میگویند که برای امان سوخت مصرفی خویش از گاز استعمال می نمایند. شاید تا به حالا موتور های دوگانه سوز هم شنیده اید که‌این بدین مضمون‌ میباشد که‌این سبک موتور ها هم با بنزین و هم تخت گاز می‌توانند واحد سنجش سوخت خودرو ها را مدد نمایند.

از مزیت های استعمال از موتور های گازسوز می شود به آلودگی هوا کمتر نسبت به سوخت بنزینی، ارزش ارزان خیس گاز نسبت به بنزین و گازوئیل و… میباشد اما چندین معایب هم داراست که دربرگیرنده هزینه تعمیر بسیار زیاد به جهت وخیم شدن و ردوبدل سریع سرسیلندر خودرو، مصرف بالایی داراست، نگه داری از آن مشقت بار میباشد چون هزینه متعددی را بایستی برای تعمیرات آن پرداخته بشود و… میباشد.

موتور برقی یا این که موتور های الکتریکی

همانگونه که از اسمش مشخص و معلوم میباشد این سبک از موتور ها با یاری برق فعالیت می نمایند یعنی انرژی الکتریکی را به انرژی حرکتی برای حرکت دادن چرخ ها تبدیل می نماید. یکی‌از مزیت های بسیار بهتر موتور های الکتریکی، آلودگی هوا کمتری نسبت به بقیه موتور ها ساخت می نماید و این یک حسن برای اطراف زیست به حساب آورده می شود.

برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ] 12:55 ] [ ف ا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]