چرا پژو واشر می زند؟

از مطرح ترین دلایل واشر زدن پژو می‌اقتدار امداد خودرو مشهد  به تحت بودن چگونگی قطعات و مونتاژ ضعیف در مثال های سبک بالا اشاره نمود. و بعد هم در‌حالتی که محافظت به طور ضعیف و غیر اصولی شکل بگیرد ، این محافظت ضعیف و غیر اصولی قادر است از دلایل واشر زدن پژو باشد.

 اما دلایل ما برای اینکه میگوییم وسیع ترین ادله سوختن واشر سرسیلندر در پژو ، زیر بودن سطح چگونگی قطعات و مونتاژ ضعیف مثال ها میباشد همینطور حفظ ضعیف و غیر اصولی از خودرو و اسباب و اثاث آن این میباشد که ما در سال‌های ۸۵ تا ۹۰ به موتور خودروهای متعددی برخوردیم که بعد از تعمیر شدن بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر حتی‌د‌ر استانی مانند استان خوزستان شغل کردند و هیچ واشری هم سوزانده نشد. پس توجه در چگونگی قطعات و اعتنا در مونتاژ از مهم‌ترین دلایل در‌این مسئله می‌باشد.

 در واقع چگونگی قطعات و اعتنا در مونتاژ آنان یک کدام از مطرح ترین دست اندرکاران در این باره می‌باشد. موتور xuYjp4 که بر روی پژو پارس elx و زانتیا ۱۸۰۰ و سمند سریر نظم میشد از حیث مشاجره واشر و ساختار بلوک موتور بسیار مشابه به موتور xuyjp حذف که بر روی سمند و ۴۰۵معمولی نصب می‌گردد و این موتور فقط به جهت چگونگی قطعات و اعتنا در مونتاژ بالا به هیچ وجهی نقص‌ شایع واشر زدن را ندارد .

در شرایطی که به موتور پژو پارس elx کهن یا این که موتور زانتیا ۱۸۰۰ اعتنا کرده باشید توانسته اید که چگونگی بالای قطعات را ببینید که تفاوت دربین آن ها از دید چگونگی بسیار زیاد میباشد.

برچسب ها: امداد خودرو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ چهارشنبه 26 مهر 1402 ] 11:12 ] [ ف ا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]